Waarom u nu
moet overstappen
van ISDN
naar VoIP!

PB Groep Gerechtsdeurwaarders & Incassospecialisten

imagesDe PB Groep is een landelijke organisatie van gerechtsdeurwaarders en incassospecialisten. Er zijn momenteel 200 specialisten werkzaam bij de PB Groep, waaronder 30 (tk) gerechtsdeurwaarders, juristen, incassomedewerkers en automatiseerders. Op het gebied van professionele incasso en creditmanagement oplossingen, onderscheid de PB groep zich al ruim 70 jaar door kwaliteit, creativiteit en kennis te combineren met een landelijk dekkend netwerk van regionale kantoren.

De Case

De PB groep heeft een eigen call center omgeving waarbij de bereikbaarheid van groot belang is. De verschillende afdelingen binnen de organisatie zijn op eigen groeps-telefoonnummers bereikbaar.
De telecommanager constateerde dan de telefooncentrale zeer veroudert was waardoor de bereikbaarheid en betrouwbaarheid van de telefonieomgeving niet optimaal was. Daarnaast waren de maandelijkse kosten zeer hoog door een wirwar aan ISDN lijnen, een 088 nummerblok en het onderhoudscontract.

Moderniseren Telefonieomgeving

De overgang van ons oude systeem naar een VOIP omgeving is een wereld van verschil geweest voor ons kantoor. Met de oude centrale hadden wij alleen de mogelijkheid om te bellen maar het huidige systeem is naar eigen hand aan te passen.
Naast de maandelijkse kostenbesparing is het naar eigen hand aanpassen één van de grotere voordelen. Dagelijks wijzigen er dingen op de werkvloer en het systeem is daar perfect op ingesteld. Het aantal keren overgaan van een telefoon of het wijzigen van een telefoon pad is geen probleem.
De onbeperkte rapportage mogelijkheden zorgen ervoor dat wij op de juiste punten kunnen meten en analyseren.
Daarnaast zijn de verschillende abonnementen per maand opzegbaar. Persoonlijk vinden wij dit erg belangrijk/klantvriendelijk in een tijd van wurg- en jaarcontracten.

Aventel Hosted IP telefonie

De hosted omgeving is van perfecte kwaliteit en dat is vooral tijdens de gesprekken te horen. Geen ruis of gekraak op de lijn.
Geen enkele systeem werkt 100%, vandaar een helpdesk. De helpdesk van Aventel is goed bereikbaar maar belangrijker nog snel in reageren en oplossen. Hierdoor is enige onderbreking gerechtvaardigd.

Maak vrijblijvend een afspraak

Wilt u direct een afspraak maken? Vul dan a.u.b. uw gegevens in en wij nemen binnen één werkdag contact met u op. U kunt ons ook tijdens kantooruren direct bellen via 088-8812345. Hartelijk dank voor uw interesse.

Bel mij terug