Telefooncentrale instellen

Optimaliseer je telefooncentrale voor Hemelvaartsdag en Pinksteren

Hemelvaartsdag en Pinksteren komen er weer aan. Staat de telefooncentrale naar wens ingesteld? Vlak voor elke feestdag krijgen we veel verzoeken van klanten om de feestdag toe te voegen in het tijdschema van de telefooncentrale. Heb je je wensen voor 2020 nog niet doorgegeven aan ons? Geef deze uiterlijk vrijdag 15 mei je wensen door en wij zullen deze dan tijdig verwerken.

Om jouw verzoek op de juiste manier te kunnen verwerken geven we enkele tips over de manier waarop je het beste de informatie aan kunt leveren:

  1. Gebruik ons online formulier: www.aventel.nl/vakantie-feestdagen-schema/. Hierin wordt naar alle informatie gevraagd die nodig is om je verzoek foutloos te kunnen instellen. Indien je een nieuw audiobestand wilt gebruiken, neem deze dan op via de recorder van je smartphone en mail deze dan naar service@aventel.nl
  2.  Houdt het zo simpel mogelijk: gebruik bij voorkeur maar één afwezigheidsmelding. Bijvoorbeeld: “Welkom bij Aventel. Wij zijn op dit moment gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 uur met uitzondering van nationale feestdagen”.
  3. Geef in één keer alle dagen door die je gesloten bent tot eind 2021 en plan januari 2022 in om de dagen door te geven voor 2022.
  4. Wil je een professionelere uitstraling? Laat het opnemen van de audiobestanden dan verzorgen door onze gespecialiseerde mediapartner en stemmenbureau.

Heb je vragen? Laat het ons weten via 088-8812345 of per mail via sales@aventel.nl.