Waarom u nu
moet overstappen
van ISDN
naar VoIP!

Keuzemenu

Het keuzemenu van de Aventel hosted telefooncentrale biedt u de mogelijkheid maximaal 10 keuzes op meerdere lagen aan te bieden aan uw bellers. U kunt daarnaast gebruik maken van een automatische dag- en nachtstand, direct doorschakelen naar een toestel van uw keuze en kiezen uit meerdere talen.

Waar vaak gedacht wordt dat een keuzemenu alleen gebruikt wordt door grote organisaties kunnen ook kleinere bedrijven deze oplossing eenvoudig toepassen. Door gebruik te maken van een keuzemenu voorkomt u bijvoorbeeld onnodig intern doorschakelen en heeft de beller ook direct meer inzicht over de afdelingen en eventueel bijbehorende diensten.

Hoe u het beste een keuzemenu toe kunt passen vertellen wij u graag persoonlijk. Met onze jarenlange ervaring kunnen wij u adviseren wel of geen keuzemenu te gebruiken.

Neem vandaag nog contact op voor meer informatie over de diensten van Aventel.

Maak vrijblijvend een afspraak

Wilt u direct een afspraak maken? Vul dan a.u.b. uw gegevens in en wij nemen binnen één werkdag contact met u op. U kunt ons ook tijdens kantooruren direct bellen via 088-8812345. Hartelijk dank voor uw interesse.

Bel mij terug