Waarom u nu
moet overstappen
van ISDN
naar VoIP!

Call Center

Voor kleine en grote call centers heeft Aventel een uitstekende oplossing welke bestaat uit verschillende onderdelen.

Wachtrij

Om de inkomende gesprekken op een goede manier af te handelen, ook bij drukte, kunt u gebruik maken van de geavanceerde wachtrij. Welkomstboodschap, aankondiging positie in de wachtrij, comfort massage, escape naar voicemail en overflow zijn enkele features waarmee u uw bereikbaarheid kunt verbeteren. Uw medewerkers hebben op verschillende manier de status van de wachtrij inzichtelijk en bepalen zelf hun persoonlijke status zodat er geen gesprekken verloren gaan. En heeft u wel eens overwogen om uw klanten te verwelkomen met een HD-video boodschap? Ook dit is mogelijk met onze call center oplossing.

Call Center Applicatie

De Call Center Applicatie is er voor middelgrote bedrijven en afdelingen tot multinationals en is inzetbaar in elke omgeving. De Call Center Applicatie is een browser gebaseerde applicatie en ondersteunt meer dan 50 wachtrijen, meerdere afdelingen, meerdere locaties, mobiele agenten, thuiswerkers en biedt uitgebreide rapportagemogelijkheden.

Supervisor Applicatie

Met De Call Center Supervisor Applicatie heeft uw supervisor altijd zicht op de situatie van het call center. Wat is de gemiddelde wachttijd, hoeveel mensen bevinden zich in de wachtrij, hoe lang duurt een gemiddeld gesprek? Dit zijn enkele belangrijke pijlers, die de prestatie van uw call center bepalen. Maar ook wilt u weten hoe uw medewerkers in het verleden over een bepaalde periode hebben gepresteerd. En hoe ontwikkelt zich de belasting van het call center zich over een langere periode? Dit zijn allemaal zaken die de Call Center Supervisor inzichtelijk voor u maakt.

Wilt u meer uitleg of heeft u vragen? Vul het contactformulier in en wij nemen spoedig contact met u op!

Maak vrijblijvend een afspraak

Wilt u direct een afspraak maken? Vul dan a.u.b. uw gegevens in en wij nemen binnen één werkdag contact met u op. U kunt ons ook tijdens kantooruren direct bellen via 088-8812345. Hartelijk dank voor uw interesse.

Bel mij terug